søndag den 18. november 2012

Hvorfor nu en blog?

Hvorfor blog?
Begrebet blogging har eksisteret i en del år efterhånden. I starten tror jeg i virkeligheden, at mange har brugt det som en slags personlig side, hvor oplevelser kunne deles med familie og venner på samme måde, som hvis det var en personlig hjemmeside.
I dag deles meget via de sociale medier. Nogle deler mere end andre og mange deler for meget: "Nu har jeg bagt boller". "Nu skal teen kun trække 2 min mere". " Om lidt er maden færdig".
Vældig interessante oplysninger hvis man er på vej til vedkommende for at få te eller boller, men inderligt ligegyldigt for alle andre.
Hvorfor så lave en blog?
Ofte griber jeg mig selv i at debattere med andre i sociale medier. Når jeg ind i mellem har nogle tanker, som jeg kommer til at sætte på skrift, så kan det jo ligeså godt være her.

En anden grund til at lave en blog er, at jeg alligevel ikke kan lade være med at delagtiggøre andre i min begejstring for marsken og for at fotografere her.

Hver dag går jeg i marsken med hunden Sif, som selvfølgelig også får en plads her:



Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar